Fredagen den 13!

Idag är det den dag som många fortfarande fasar inför! Fredagen den 13! Och för mig började dagen verkligen med otur!
Först så ringer väckaklockan och det tar mig över en timma att komma upp, STRESS, vanligtvis tar det cirka 10 min för mig att komma upp.
Sedan ska jag göra frukost, skulle tillaga havregrynsgröt i micro, då "exploderar" gröten i hela micron och det blir kladdigt överallt...Efter att ha torkat bort all gröt så vill jag ha te, och eftersom jag har ganska bråttom så tänkte jag att micron går snabbast! Och eftersom det är Fredag den 13 så sätter jag in en mugg UTAN vatten och värmer!!!
Det var bara att börja om igen....!
ÅHHH! Hur ska denna arbetsdagen gå om oturen börjar redan innan jag har lämnat huset :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0