Min helg!

Min fredag började med jobb 6-12, efter jobbet tog jag och Lisa en promenad till MAXI där vi köpte lite fika, semlor, och lite smått och gott att ha till kvällen. När vi kom hem till Lisa så fikade vi med semlor, te, pepsi och coca-cola!
Eftersom vi skulle ut och dansa på kvällen så gick vi, vid tre tiden, och la oss och sov några timmar. Resten av eftermiddagen gick åt till att göra oss i ordning! ;)
Klockan halv elva kom taxi och hämtade oss!
Redo för utgång!
Lördagen spenderades till största delen framför tv:n! Jag var ganska trött och seg efter nattens dans så det fick bli en riktig slappisdag! Men sådana behövs ju med! ;)
I Söndags så var jag med familjen på Allum för lite shopping!
Eftersom min mamma fyllde år för några veckor sedan så fick hon, eftersom jag inte hade köpt något, gå i affärerna och peka! :) Det blev en tröja och två otroligt fina scarfs!
Till mig så blev det detta:
* Strumpor från H&M
* Vitt topp från H&M
* Rosa spetstopp från Lindex
* Vit stickad tröja från Lindex
* Ansiktscreme och foundation från Bare Minerales
En riktigt rolig och mysig helg för min del! Hur har eran varit? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0