Mat och hälsa!

Att laga mat är bland det tråkigaste jag vet, tyvärr!
Jag skulle verkligen älska att ha kunskapen och fantasin när det kommer till matlagning, men tyvärr så har jag inte haft lusten att lära mig det, men nu vid snart 20 års ålder tror jag att det är dax!
Eftersom jag har tänkt att jag ska lära mig att laga nyttig,enkel och god mat så tittade jag in på Anna Skippers hemsida (www.annaskipper.se) och det verkar vara så otroligt god mat och inte jättekomplicerade recept!
Får nog börja smått med hennes recept! Det finns också jättebra frukosttips för den som aldrig vet vad de ska äta till frukost!
Tyvärr så lever jag mest med onyttig mat och godis men har som mål under 2012 att leva mer enligt den andra bilden!
Hur lever ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0