Härliga helger!

Finns det något skönare än helger? Det är så skönt att bara slappna av och göra det man tycker är roligt!
Jag började med en riktig myskväll med en kompis! Vi köpte en massa frukt och choklad och bara umgicks, kollade på "Män som hatar kvinnor", min kompis bakade lite också när jag duschade!
Hur kommer det sig att man alltid har mest att säga när man ska sova? :P
Vi tänkte att vi skulle somna ganska fort eftersom vi skulle upp tidigt igår, men det slutade som alltid att vi pratade i säkert en timma! :P
Detta gottade vi oss med!



Det blev också cakepops med oreos och te i Lisas underbara temuggar från Indiska!




Igår,Lördag, så var på kalas hos min yngsta kusin som har fyllt 2 år! Hon var lika söt som vanligt den lilla dockan och hon skulle hela tiden visa sin nya gunghäst som hon hade fått! :)

Idag så är min systerdotter och systerson här, så det blir full fart här hela dagen! :D
Ha en trevlig Söndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0