120222

Visst är det segt när man vaknar mycket senare än tänkt? Jag hatar att vakna för sent de veckor då jag jobbar det sena skiftet, för tiden man har hemma innan man åker är den enda fritid man har, om man inte vill sitta uppe helt själv mitt i natten :P
Idag så vaknade jag kvart i elva, blä! STRESS, inte en bra början på dagen! :/
Men nu är jag klar med allt och har ändå en liten stund kvar innan jag måste åka!
Idag blev det en kombinera frukost/lunch iform av pannkakor! MUMS!
Dessa pannkakor är helt klart de godaste jag ätit, det var dem som vi åt på Gatwick Airport när vi skulle åka från London! Golden hette dem och serverades med citron och smör! :)

Kommentarer
Postat av: linn

Vilket lyx!!

2012-03-09 @ 08:39:58
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0