Huvudvärk!

Usch för huvudvärk! :/
Redan i Söndags så kändes mitt huvud segt och tungt, nästan som en baksmälla, vilket är konstigt eftersom jag inte har druckit något, men men.
Jag har i alla fall jobbat i veckan, men idag när jag vaknade så kände jag att det verkligen inte skulle gå! Det är väldig hög ljudnivå på jobbet så har man liite ont i huvudet så är det kört!
Så idag blir det att stanna hemma och försöka få bort huvudvärken! Det är väldigt skönt att kunna ligga i sängen och vila, men sen samtidigt så måste jag verkligen plugga teori, så får väll försöka göra det en stund!
Jag har precis lyssnat på boken "En dag" och den är underbar, läs den! Jag hoppas att filmen är bra den med! Längtar tills jag kan se den! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Taack ;)

2012-01-25 @ 12:42:19
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se/
Postat av: Lavali - Skaraborgs största fotoblogg

Tassar förbi och kikar runt lite idag också. Hoppas allt är bra med dig i detta härliga vinterland :)



--------------

..::Fotobloggen om vikt och träning utan gym & dieter::..

2012-01-26 @ 11:32:16
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0