Åter igen Söndag...

Då var det redan Söndag igen då! Varför ska helgerna alltid gå så fort?? Är det för att man alltid har kul då?
Dock så får jag ha en lite längre helg varanan vecka. Eftersom jag jobbar skift så slutar jag varanan Fredag 12.00 och börjar inte förän 14.30 på Måndagen.
Men tyvärr så är denna helgen min korta helg, i Fredags jobbade jag till 19.30 och var inte hemma förän 20.30 och imorgon börjar jag jobba 06.00, så nu står min klocka på 04.20...Alltså blir det till att lägga sig tidigt ikväll!
Men tur att man har haft roligt i alla fall! :)
Igår så var jag och mina föräldrar och hälsade på min syster, hennes sambo och två barn! Vi blev bjudna på middag och fika, mycket gott och uppskattat. Sedan blev det lite lek med barnen och en massa prat! Sedan åkte vi till Maxi och handlade och då köpte jag ljusrosa tulpaner som nu står i mitt rum!
Idag så har det varit en mindre rolig, men otroligt nödvändig dag. Jag har städat, betalat räkningar och pluggat teori inför körkortet! Ibland så måste man ju ha sådana dagar också!
Nu ska jag iallafall duscha, byta lakan i sängen och sedan försöka plugga lite mer innan jag fördriver lite tid framför The sims :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0